Sponsorineuvottelut…
..ovat alkaneet. Kävin eilen tapaamassa yhtä tuttua yritysjohtajaa ja kyselin häneltä vinkkejä keneen rahakirstun vartijaan kannattaisi olla yhteydessä.
Seuraavan seikkailun kokonaisbudjetti on kuusinumeroinen eli saa tässä juosta myös sponsoreiden perässä:-)
Kumppaneiden hankkiminen on kontaktilaji..vähän niin kuin nyrkkeily. Mitä enemmän osumia, niin useampi kellistyy:-)
Sponsoreiden hakemisessa pätevät ihan samat lait, kuin muussakin myyntityössä; määrä, suunta ja laatu,
Heikompitaitoinenkin myyjä voi pärjätä hyvin, mikäli hän ponnistelee ahkerasti (määrä). Ahkerä voittaa aina laiskan.
Minun on mietittävä myös tarkkaan mille kohderyhmälle myyntiponnisteluni suuntaan? Ja laadusta vaikkapa se, että kuinka valmistaudun palaveriin ja millä pystyn vakuuttamaan sponsorin, että hänen kannattaa investoida minuun.
Myös harjoittelussa kolme kivijalkaa… määrä, suuntaus ja laatu muodostavat harjoittelun rungon.
Eli nyt tämä sponsorihaukka lähtee juoksemaan 2,5 tunniksi maastoon.