Homma skulaa
“Tietokoneessa on häikkää. Et saa yhteyttä verkkoon juuri, kun sitä eniten tarvitset. Otat yhteyttä firmaan, josta olet ostanut palvelun soittamalla maksulliseen numeroon. Viehkeä naisääni pyytää sinua painamaan puhelimen numeroa 1, jos asiasi koskee….ja sitä rataa. Sen jälkeen sinulle kerrotaan, että kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuina, mutta puheluusi vastataan mahdollisimman pian” (=saman vuorokauden aikana). Tuntuuko tutulta?
Ihannetapauksessa homma toimisi näin. Sähköpostissasi on häikkää. Soitat palvelutarjoajan 09-alkuiseen numeroon, josta vastataan jo toisen soittoäänen jälkeen. Puhelimeen vastaava ystävällinen mies antaa selkeät ohjeet kuinka toimia. Hyvistä ohjeista huolimatta, homma ei pelitä. Mies lupaa jutella tekniikan kavereiden kanssa ja palaa asiaan pian. Ihme ja kumma..hän ottaa yhteyttä ja kertoo, kuinka asia saadaan kuntoon. Hän ei nakita tätä tehtävää asiakkaalle, vaan sanoo heidän hoitavan sen sinun puolestasi.”
Kuullostaako utopistiselta? Varmaan, mutta näinkin voi käydä. Huippuhyvä palvelukokemus tuli (taas) kohdalleni eilen, sillä soitin ketterään Mediam Oy:n numeroon. Olen käyttänyt heidän palvelujaan jo vuosien ajan.http://www.kotisivut.com/ Suosittelen (ei sponsori!).
Juoksin eilen 1h15 minsan lenkin. Oikean jalan pohje on aika pahasti juntturassa, joten annoin sinne lenkin jälkeen kaulimesta. Ihan tosi. Kuulin kaverilta hyvän vinkin, jonka hän oli puolestaan saanut fysioterapeutiltaan. Ei muuta kun taikina (tai lihakset..)liikkeelle kaulimen avulla ja tukkoiset lihakset saavat kyytiä.